ZAPYTANIE
OFERTOWE NR 1/PDA
w ramach
projektu pt. „ Powrót do aktywności”
RPWM.11.01.01-28-0011/19
I.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Fundacja Zachęta
Siedziba; Pieszkowo
56; 11-220 Górowo Iławeckie
2. Kontakt z Zamawiającym:
Osobą
upoważnioną przez Zamawianego do bieżących kontaktów w tym udzielania
odpowiedzi na zapytania Wykonawców;
Waldemar
Michalski. Telefon kontaktowy (89) 76 18 655 e-mail: fundacjazacheta@wp.pl
II.
Postanowienia ogólne
W związku z przyznaniem przez Województwo Warmińsko-Mazurskie
reprezentowane przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego - dofinansowania
na realizację projektu „Powrót do aktywności” Nr wniosku RPWM.11.01.01-28-0011/19
Realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne Działanie: RPWM.11.01.00 "Aktywne
włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa
i zwiększaniu szans na zatrudnienie" Poddziałanie: RPWM.11.01.01 Aktywizacja społeczna i zawodowa osób
wykluczonych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe przez
Beneficjenta Projektu Fundację Zachęta.
Beneficjent Projektu zaprasza do złożenia oferty na
przeprowadzenie usług szkoleniowych (szkoleń zawodowych) w trybie zasady konkurencyjności,
zgodnie z zakresem przedstawionym w punkcie II oraz zgodnie z punktem III, IV, V,
VI,VII,VIII,IX,X,XI, XII, XIII niniejszego zapytania ofertowego.
1. Sposób upublicznienia zapytania ofertowego:
·
W Biurze
Projektu w Pieszkowie (Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie)
·
Strona beneficjenta; https://fundacjazacheta.blogspot.com/
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania
ofert częściowych.
3. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz
unieważnienie postępowania ofertowego
III.
Opis
przedmiotu zamówienia
·
Wspólny
Słownik Zamówień – kody CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia
zawodowego
1.
Usługi będą świadczone na terenie województwa warmińsko- mazurskiego na
terenie miasta Górowo Iławeckie
2.
Usługi będą realizowane zgodnie z harmonogramem wsparcia dla
poszczególnych Uczestników Projektu. Szczegółowe terminy szkoleń zostaną
przedstawione Wykonawcy w trybie roboczym. Szkolenie indywidualne może być
realizowane w godzinach od 7,oo do 22,oo (godziny będą uzgadniane z
Uczestnikami Projektu) od poniedziałku do piątku i/lub w weekend zgodnie z
preferencjami uczestników/ek.
3.
Termin realizacji umowy od dnia zawarcia do 31.12.2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo
do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe terminy będą ustalane
w konsultacji z Wykonawcą.
4.
Zakres zadań wykonawcy i charakter usługi:
·
Zamówienie – usługa szkolenia zawodowego na przeprowadzenie szkoleń podnoszących/
uzupełniających lub zmieniających kwalifikacje zawodowe[1]
potrzebnych do wykonywania pracy; nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności
praktycznych do wykonywania danego zawodu oraz przygotowanie do egzaminu celem
uzyskania świadectwa potwierdzającego kwalifikacje[2] w
zawodzie i otrzymanie przez UP od upoważnionej instytucji formalny dokument
stwierdzający, że osiągnął/a określoną kwalifikację.
·
Ilość godzin (1 h = 45 min) uzależniona jest od programu szkolenia i może
wynosić średnio 200 godzin na uczestnika/kę. Zakłada się, że zajęcia będą
trwały średnio 8 godzin dziennie z możliwością zmniejszenia, celem dostosowania
się do potrzeb niepełnosprawnych Uczestników/ek Projektu.
·
Miejsce realizacji miasto Górowo Iławeckie (w wyjątkowych sytuacjach
dopuszcza się realizację szkolenia zawodowego w innej lokalizacji wówczas
Wykonawca pokrywa wszelkie koszty z tym związane np. dojazd UP; nocleg i inne
·
Zajęcia będą odbywać się w dni robocze i/lub weekendy
·
Termin realizacji od; edycja I: 09-12.2019, Edycja II: 09-12.2020.
Celem szkolenia jest podniesienie/ uzupełnienie lub zmiana kwalifikacji
zawodowych, potrzebnych do wykonywania pracy; nabycie wiedzy teoretycznej i
umiejętności praktycznych do wykonywania danego zawodu oraz przygotowanie do
egzaminu celem uzyskania świadectwa potwierdzającego kwalifikacje w
zawodzie.
Wykonawca
szkoleń muszą posiadać min. 2 letni wpis do RIS .Warunek ten będzie
weryfikowany przed podpisaniem umowy z
Wykonawcą
Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia na usługi szkolenia
zawodowego;
a)
Zakres szkolenia zawodowego
·
Szkolenie dla 24 UP „Powrót do aktywności” w dwóch edycjach
·
Rodzaje branż w ramach, których realizowane będą szkolenia zawodowe:
1.
Handel i usługi;
2.
Budownictwo;
3.
Gastronomia;
4.
Obsługa biurowa;
5.
Ochrona zdrowia;
6.
Informatyczne/komputerowe
Efektem szkolenia
zawodowego będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub nabycie kompetencji
potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem) rozpoznawalnym i
uznawanym w danym środowisku, sektorze lub branży.
b) Każde szkolenie
zawodowe zostanie zakończone wewnętrznym egzaminem potwierdzającym nabycie
umiejętności i/lub wiedzy
c) W wyniku
realizowanych działań kwalifikacje zawodowe uzyska minimum 20 osób
d) Szkolenia zawodowe
prowadzone przez wykładowców/ instruktorów- posiadających wykształcenie wyższe
kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe, min.2-letnie doświadczenie
zawodowe w danej dziedzinie/ zawodzie lub osoba powinna zrealizować, co
najmniej 300h wsparcia wybór w oparciu o zasadę równości szans.
e) Wykonawca
zobowiązany będzie przez cały czas realizacji usługi do prowadzenia i
przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z wykonaniem usług w
zakresie zgodnym z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności
wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Europejskiego oraz Funduszu Spójności
na lata 2014 – 2020 w tym m.in. dziennika zajęć, listy obecności
poświadczających, że usługa została wykonana oraz innych dokumentów wskazanych
przez Zamawiającego, niezbędnych do potwierdzenia kwalifikowalności
pozwalających na zidentyfikowanie, co najmniej;
- uczestnika/kę
projektu
- osobę świadczącą
usługę
- datę udzielonej
usługi
f) Wykonawca
zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu formy wsparcia według
instrukcji oraz wzorów /szablonów przekazanych przez Zamawiającego
g) Wykonawca składając
ofertę zobowiązuje się do;
·
Rzetelnej i terminowej zgodnej z wymogami projektowymi realizacji
przedmiotu umowy, w tym prowadzenia dokumentacji w szczególności do listy
obecności z kursu (data realizacji kursu, imię i nazwisko uczestnika/ki, lista
potwierdzona podpisem trenera i koordynatora) z potwierdzeniem otrzymania
materiałów szkoleniowych, poczęstunku; protokół z przeprowadzonych szkoleń;
kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu/ protokół odbioru zaświadczeń;
kserokopie certyfikatów potwierdzających nabyte umiejętności i kwalifikacji. Dziennik
zajęć (zakres kursu oraz ilość przeprowadzonych godzin potwierdzone podpisem
trenera i koordynatora); ankiety badających poziom satysfakcji/ pre i post
testów
·
Pozostawanie w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w
pełnej dyspozycji przez Zamawiającego rozumianej, jako realizacja przedmiotu
zamówienia w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego.
h) Każdy Uczestnik/a Projektu weźmie udział w jednym
szkoleniu zawodowym zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem oraz
zdiagnozowanymi potrzebami na rynku pracy (zidentyfikowane przez doradcę
zawodowego, w szczególności, jeśli pozwoli na to diagnoza UP, odnoszące się do
miejsc pracy w podmiotach ekonomii społecznej). Skierowane do obu płci-brak
podziału na kobiety i mężczyzn, w celu niedyskryminacji UP ze względu na płeć
oraz ograniczenia stereotypizacji zawodów.
i) Uczestnicy Projektu otrzymają od Wykonawcy;
·
Materiały szkoleniowe
(dopasowane do odbiorcy, aby zapewnić ich użyteczność, drukowane dwustronnie i
zawierające tylko przydatne treści),
·
Odzież ochronną,
(jeśli wymagane),
·
Catering, przerwę
kawową (spotkania powyżej 6 godzin),
·
Zaświadczenia i
Certyfikat o ukończeniu kursu (udział w min. 80% zajęć, zdanie egzaminu/ów).
·
Zwrot kosztów dojazdu
w przypadku realizacji szkoleń poza miastem Górowo Iławeckie
j) Efektem szkolenia zawodowego będzie nabycie
kwalifikacji zawodowych oraz nabycie kompetencji potwierdzonych odpowiednim
dokumentem (np. certyfikatem) rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku,
sektorze lub branży.
k) Sprawowania nadzoru merytorycznego nad
programem zajęć i sposobem jego realizacji oraz dostosowania treści
programowych w trakcie realizacji zajęć do możliwości percepcyjnych
uczestników;
l) Umożliwienia dokonania weryfikacji zajęć
przez Zamawiającego w tym hospitacji zajęć;
m) Poddania się ocenie przez uczestników/ki
zajęć i zamawiającego;
n) Kompleksowe przeprowadzenie procesu certyfikacji
wewnętrznej i zewnętrznej;
o) Zapewnienie odpowiednio wyposażonej sali szkoleniowej
na zajęcia teoretyczne i praktyczne- z dostępem dla osób niepełnosprawnych;
p) Zapewnienie odpowiednio wyposażonej sali
egzaminacyjnej przystosowanej do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego wraz z
niezbędnym sprzętem;
q) Niezwłoczne przekazywanie informacji o Uczestniku/czce,
który opuszcza szkolenia lub posiada innego rodzaju zaległości;
r) Niezwłoczne udostępnianie do wglądu na żądanie
Instytucji Zarządzającej EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, której dotyczy niniejsza
umowa (Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, z siedzibą w Olsztynie) oraz
innym podmiotom uprawnionym do kontroli, wszelkich dokumentów związanych z
realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych;
s)
Miesięczny czas pracy
Wykonawcy w ramach projektu i innych umów nie może przekraczać maksymalnego
możliwego miesięcznego wymiaru zaangażowania zawodowego tj. 276 godz. w okresie
realizacji przedmiotu umowy.
IV.
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy –
osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne, które nie posiadają
osobowości prawnej, które spełniają następujące warunki, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek takich uprawnień
a)
Posiadają uprawnienia
do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia
b)
Posiadają niezbędną
wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy,
którzy spełniają łączne następujące warunki;
a)
Każdy z
wykładowców/instruktorów musi posiadać; Wykształcenie adekwatne do tematyki
szkolenia zawodowego będącego przedmiotem zamówienia. Przez wykształcenie
adekwatne do tematyki szkolenia zawodowego należy rozumieć w szczególności
posiadanie dokumentu (dyplomu, certyfikatu, zaświadczenia) potwierdzającego
ukończenie studiów/ szkoły/ kursów/ studiów podyplomowych
b)
Min. 2 letnie
doświadczenie w organizacji usług szkoleniowych o tematyce pokrewnej z
przedmiotem zamówienia
Spełnienie powyższych
warunków weryfikowane będzie na podstawie informacji przedstawionej w
załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do zapytania ofertowego oraz stosownych
dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę do oferty opatrzonej klauzulą za zgodność
z oryginałem
3. Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty
a) Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Wykonawców
spełniających łącznie następujące warunki:
a) Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub
kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne
powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania
zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu
zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
· Uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej
lub spółki osobowej;
· Posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji;
· Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
·
Pozostawanie w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w
stosunku przysposobienia, opieki lub
kurateli,
Powyższe
warunki będą weryfikowane poprzez informację zawarte w oświadczeniu o braku
powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym
stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego postępowania ofertowego.
V.
Wymogi formalne oferty
1.
Oferta
cenowa powinna uwzględniać jednostkową cenę brutto zamówienia. Podana przez
Wykonawcę cena będzie obowiązywać podczas realizacji usługi.
2.
W cenie
usługi wykazanej zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest
ująć wszystkie przewidywalne koszty związane z realizacją zamówienia oraz
wszystkie koszty wynikających z zapisów niniejszego zapytania ofertowego, bez
którego realizacja nie byłaby możliwa. Wskazując cenę należy uwzględnić
wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia na dzień
składania ofert. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości
cen. Wszystkie upusty, rabaty powinny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak,
aby wyliczona cena jednostkowa za realizację przedmiotu zamówienia była ceną
ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych
działań w celu jej określenia.
3.
Cena oferty
musi być wyrażona w złotych polskich
4.
Cena oferty
zamówienia jest całkowita cena brutto 1 Uczestnika/ki Projektu szkolenia
zawodowego (zdobycia kwalifikacji). Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia
wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, koszty związane z
przygotowaniem wszystkich wymaganym niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów,
koszty przeniesienia majątkowych praw autorskich, koszty ewentualnego dojazdu
trenera, noclegi itp.
5.
Wykonawcy
zobowiązani są do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkiem
wykonania i wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na cenę.
6.
Zamawiający
wybierze te oferty cenowe, które nie przekroczą budżetu przeznaczonego na
realizację usługi objętej niniejszym zapytaniem ofertowym.
7.
Ceny
określone przez Wykonawcę w ofercie będą obowiązywać przez cały okres ważności
Umowy i nie będą podlegały zwiększeniu.
8.
Zamawiający
dopuszcza dokonanie płatności zaliczkowych na poczet wykonania przedmiotu
zamówienia.
9.
Zamawiający informuje,
że w umowie w wybranym Wykonawcą znajdują się zapisy;
a)
Przewidujące
kare umowną w wysokości 30% wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy w przypadku
nie wykonania lub nienależnego wykonania przez Wykonawcę usług na podstawie
zawartej umowy.
b)
Zastrzegające
Zamawiającemu możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia
Wykonawcy
c)
Zastrzegające
Zamawiającemu możliwości dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania
przekraczającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych przewidzianych
przez Kodeks karny,
10.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podawania przyczyny. Zapytanie ofertowe może być zmienione przed upływem
terminu składania ofert przewidzianym w niniejszym zapytaniu ofertowym. W takim
przypadku w opublikowanym zapytaniu ofertowym zostanie podana informacja o
zmianie, zawierającą, co najmniej datę upublicznienia zmienionego zapytania
ofertowego, a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuży termin
składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest
to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian, o czym zostaną powiadomieni
Wykonawcy.
11.
Decyzja
Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest ostateczna.
12.
W przypadku,
gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym możliwe jest
podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą(w przypadku innych ofert), który uzyskał
kolejną najwyższą liczbę punktów.
13.
Zamawiający
może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferenta wyjaśnień oraz dokumentów
dotyczących treści złożonych ofert. Na etapie podpisania umowy z wybranym w
postępowaniu oferentowym Wykonawcą Zamawiający może żądać przedstawienia od
Wykonawcy dodatkowych dokumentów wymaganych przez odpowiednie przepisy prawa
(np. w zakresie uprawnień/ działalności do świadczenia usług objętych
przedmiotem zamówienia) w tym wymagane przez odpowiednie dokumenty programowe
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020
lub zarządzenia/ wystąpienia instytucji dofinansującej. Brak przedstawienia ww.
dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem od podpisania umowy z wybranym
Wykonawcą.
VI.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
1.
Zamawiający
wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym postępowaniu
ofertowym.
2.
Wykonawca,
którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należnego
wykonania umowy, na cały okres realizacji umowy przed zawarciem umowy w
wysokości 2% wysokości wynagrodzenia brutto przysługującemu Wykonawcy z
wynikającej umowy.
3.
Zabezpieczenie
należytego wykonania umowy można wnieść według wyboru Wykonawcy w jednej lub w
kilku następujących formach;
a)
Pieniądzu,
b)
Poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z
tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)
Gwarancjach
bankowych,
d)
Gwarancjach
ubezpieczeniowych,
e)
Poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
f)
Za zgodą
Zamawiającego w wekslach in blanko opatrzonego klauzulą „nie na zlecenie” wraz
z deklaracją wekslową.
g)
Za zgodą
Zamawiającego w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej
4.
Oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy o realizację
zamówienia.
Zabezpieczenie
wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić na rachunek bankowy
Zamawiającego o numerze 31 1600 1462
1834 1146 9000 0001 prowadzonym w Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w
Lidzbarku Warmińskim, ul. Wysokiej Bramy 4 F, 11-100, Lidzbark Warmiński z podaniem tytułu wpłaty „zabezpieczenie
należytego wykonania umowy …………….”
5.
W przypadku
wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy kwota wadium może zostać
zaliczona na poczet zabezpieczenia.
6.
Jeżeli
zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu Zamawiający przechowuje go na
nieoprocentowanym rachunku Bankowym, Zamawiający zwraca zabezpieczenie
wniesione w pieniądzu bez odsetek z rachunku bankowego, na którym było
przechowywane
7.
Zabezpieczenie
należytego wykonania usługi składane w ramach gwarancji i poręczeń muszą
spełniać następujące wymogi
a)
Być
wystawione na Wykonawcę
b)
Zawierać w
swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela) nieodwołalne w którym zobowiązuje
się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy
na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie iż zabezpieczenie to
jest mu należne w treści nie mogą być wymienione jakiekolwiek warunki lub
dokumenty uzasadniające roszczenie.
c)
Jeżeli
zabezpieczenie wymaga informowania gwaranta lub poręczyciela o zmianach umowy
bądź informowania go o zmianach i uzyskania jego akceptacji w tym zakresie
Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem każdego aneksu do umowy
przedstawić potwierdzenie akceptacji przez gwaranta lub poręczyciela wprowadzonych
zmian lub wnieść nowe zabezpieczenie.
d)
Okres
ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie może być krótszy niż
okres realizacji umowy.
8.
Zabezpieczenie
służy pokryciu roszczeń z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania
umowy.
9.
W trakcie
realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną
lub kilka form, o których mowa wyżej, przy czym zmiana form zabezpieczenia, o
której mowa w ust. 3 lit f.g- wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany formy
zabezpieczenia jest zachowana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez
zmniejszania jego wartości
10. Zamawiający zwróci kwotę stanowiącą 100%
zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznane przez
Zamawiającego za należycie wykonane.
VII.
Wadium
1.
Zamawiający informuje,
że każdy Wykonawca ubiegający się o realizację usług zobowiązany jest przed
upływem składania ofert (Zamawiający uzna wadium za skuteczne tylko wówczas,
gdy właściwa kwota zostanie zaksięgowana na koncie bankowym Zamawiającego,
przed upływem składania ofert, data i godzina składania ofert), do wniesienia w
pieniądzu wadium dla Zamówienia w wysokości 2.000,00 zł
Wadium należy wnieść na wskazany przez
Zamawiającego rachunek bankowy o numerze 31
1600 1462 1834 1146 9000 0001 prowadzony przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
Oddział w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wysokiej Bramy 4 F, 11-100, Lidzbark Warmiński.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty
kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonania przelewu.
Na poleceniu przelewu należy wpisać;
postępowanie ofertowe NR 1/PDA.
1.
Zamawiający
zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmawia
zawarcia umowy na realizację usługi, na warunkach określonych w zapytaniu
ofertowym, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy lub
zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lżących po stronie Wykonawcy.
2.
W przypadku
wyłonienia Wykonawcy wniesione wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po podpisaniu
umowy z wyłonionym Wykonawcą.
3.
Zamawiający
zwróci wniesione wadium Wykonawcom, których oferta nie zostanie wybrana
niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu przetargu.
4.
Zamawiający
zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał się przed
upływem terminu składania ofert w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek –
wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert oraz złożeniu wniosku o
zwrot wadium
VIII.
Dodatkowe
wymogi formalne
1.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji umowy jak i zmiany harmonogramu
realizacji usługi. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wybranym
Wykonawcą.
2.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do bez kosztowego odwołania lub zmiany terminu, formy realizacji
szkoleń zawodowych w terminie do 4 dni przed rozpoczęciem danej usługi zgodnie
z ustalonym harmonogramem.
3.
Zamawiający
zastrzega, że rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało na podstawie
prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku po realizacji każdego miesiąca kalendarzowego,
w którym świadczone były usługi w terminie płatności 30 dni licząc od dnia
dostarczenia faktury/rachunku.
4.
Opis sposobu
przygotowania ofert. Oferta
musi być przygotowana na drukach załączonych do niniejszego zapytania
ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając
nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta
winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy. Za osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazane we
właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy dołączyć do
oferty. Oferta przesłana drogą elektroniczną powinna zawierać zeskanowane ww.
dokumenty. Zamawiający dopuszcza skany dokumentów w formie JPG, PDF. Ofertę
Wykonawca składa w formie elektronicznej na adres e-mail fundacjazacheta@wp.pl ( w formie skanów zawierających oryginalny
podpis Wnioskodawcy), lub w formie papierowej przez złożenie osobiste w Biurze
projektu Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie lub przesyłką pocztową, kurierem
na wzorze / szablonie załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
5.
Forma oferty;
Oferta powinna być zgodna z
formularzem stanowiącym załącznik nr 1 – Formularz Oferty. Oferta powinna być
podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta. Ponadto Oferent,
aby spełnić wszystkie warunki formalne musi złożyć poza załącznikiem nr 1 również
załącznik nr 2, nr 3, nr 4. Oferta powinna również zawierać wymagane przez
Zamawiającego wszystkie załączniki i wszystkie dokumenty w tym potwierdzające
warunki i brak podstaw do wykluczenia w tym kopię dokumentu potwierdzającego
dokonanie przelewu wadium. Do oferty Oferent powinien również załączyć
dokumenty opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem potwierdzające posiadane
przez wykładowców/ instruktorów
anonsowanego przez Wykonawcę doświadczenia wskazane w załączniku nr 4 do
zapytania ofertowego (za dokumenty przedstawiające doświadczenie należy rozumieć;
referencję, umowy, protokoły odbioru usługi). Zamawiający nie dopuszcza
wykazania doświadczenia za pomocą dokumentów CV.
IX.
Tryb
przekazania oferty
1.
Oferty
powinny być przekazane pocztą elektroniczną na następujący adres e-mail fundacjazacheta@wp.pl z dopiskiem „Odpowiedź na zapytanie ofertowe
NR
1/PDA” lub złożone osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem w biurze
projektu Pieszkowo 56; 11 -220 Górowo Iławeckie.
2.
W przypadku
składania ofert w formie papierowej Wykonawca powinien zamieścić ofertę w
zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz
dopisek „Odpowiedź na zapytanie ofertowe NR 1/PDA.”
3.
W przypadku
ofert złożonych drogą elektroniczną konieczne jest dostarczenie oryginałów
kompletnych ofert w ciągu 3 dni od daty wysłania oferty.
4.
Oferty
składane osobiści lub przesłane drogą elektroniczną po upływie terminu
składania ofert nie będą rozpatrywane.
X.
Termin
składania ofert
Oferty należy składać do 18.09.2019.
Pozostałe informacje dotyczące składania
ofert dostępne są pod numerem 089 7618655. Osobą odpowiedzialną za udzielanie
informacji jest Pan Waldemar Michalski e-mail; fundacjazacheta@wp.pl .
O przesłaniu ofert pocztą elektroniczną
będzie decydowała data oraz godzina wpływu ofert na podany adres e-mail ; fundacjazacheta@wp.pl
O przesłaniu ofert pocztą tradycyjną /
kurierem / złożone osobiście będzie decydowała data wpływu ofert na podany
adres Biuro projektu Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie.
XI.
Kryterium
oceny ofert
1.
Zamawiający
dokona oceny ofert pod względem formalnym zgodnie z treścią niniejszego
zapytania ofertowego. W przypadku, kiedy oferta nie będzie spełniać któregokolwiek
z wymogów formalnych zostanie odrzucona za wyjątkiem przypadku wystąpienia
powiązań osobowych lub kapitałowych skutkujących wykluczenie Wykonawcy z
udziału w postępowaniu ofertowym.
2.
Oferta
złożona po terminie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Zamawiający nie
przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty nie przysługuje
żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
3.
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów
uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny oferty określonej dla usługi.
4.
Wykonawca
biorący udział w postępowaniu zostanie poinformowany o wynikach postępowania.
5.
Przy wyborze
Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami;
·
CENA – cena
brutto za 1 Uczestnika/kę Projektu szkolenia zawodowego waga 50%. W ramach
kryterium cena zostaną przyznane punkty od 1 do 50. Wykonawca, który
zaproponuje najniższą cenę uzyska 50 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy
odpowiednio mniej punktów wg. wzoru nr, 1 przy czym do porównania cen zostanie
przyjęta podana w ofertach cena brutto 1 Uczestnika/kę Projektu.
Wzór nr.1
C min
C=
------------------x 50 pkt.
Cx
Gdzie;
C= liczba
punktów za kryterium cena
C min =
najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert
Cx – cena
oferty badanej
·
Kryterium
Doświadczenie– liczba zrealizowanych szkoleń zawodowych – waga 40%
W ramach
kryterium doświadczenie zostaną przyznane punkty w skali od 1 do 40. Wykonawca,
który przedstawi najwyższą liczbę szkoleń zawodowych otrzyma 40 punktów,
natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej paktów wg. Wzoru nr. 2
Wzór nr 2
Dx
D= ----------------
x 40 punktów
Dmax
Gdzie;
D= Liczba
punktów za kryterium doświadczenie
D x =
doświadczenie w ilości zrealizowanych szkoleń zawodowych
D max=
największe przedstawione doświadczenie w ilości zrealizowanych szkoleń
zawodowych
·
ELASTYCZNOŚĆ-
waga 10%
W ramach
kryterium elastyczności zostaną przyznane punkty w skali od 1 do 10. Kryterium
elastyczności będzie oceniane w następujący sposób. Jeśli Wykonawca zaproponuje
możliwość bez kosztowego odwołania zaplanowanej usługi szkolenia zawodowego w dniu
zaplanowanego zgodnie z harmonogramem szkolenia zawodowego otrzyma 100%
maksymalnej liczby punktów tj., 10 jeśli następnie zaproponuje bez kosztowego
odwołania usługi szkolenia zawodowego zgodnie z harmonogramem
a)
Na 1 dzień
przed szkoleniem otrzyma 9 punktów
b)
Na 2 dni
przed szkoleniem otrzyma 6 punktów
c)
Na 3 dni
przed szkoleniem otrzyma 3 punkty
d)
Na 4 dni
przed szkoleniem otrzyma 0 punktów
Ze względu
na fakt że Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany terminu lub odwołania usługi szkoleń zawodowych na 4
dni przed pierwotnie ustaloną satą szkolenia zgodnie z harmonogramem Wnioskodawca nie może w ramach przedmiotowego
kryterium określić terminu dłuższego.
Określenie dłuższego terminu niż 4 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty spełniającej kryteria oceny Zamawiający użyje
następującego wzoru;
A= C+D+E
Gdzie;
C= liczba
punktów za kryterium cena
D= liczba
punktów za kryterium doświadczenie
E= liczba
punktów za kryterium elastyczność
Punkty
uzyskane przez ofertę w ocenie oferty kryterium I cena, kryterium II
doświadczenie i kryterium III
elastyczność zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona
łączna ocena oferty. Ocena w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100
punktów. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w
łącznej ocenie oferty.
XII.
Informacje na temat zakresu wykluczenia
1.
Z udziału w
postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
Wykonawcą a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego
czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy a Zamawiającym , polegające w szczególności na ;
a)
Uczestniczeniu
w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b)
Posiadaniu,
co najmniej 10% udziałów lub akcji
c)
Pełnieniu
funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d)
Pozostawaniu
w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej
, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w
stosunku przysposobienia , opieki lub kurateli
W przypadku złożenia oferty przez
Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie od
wykluczony z udziału w postępowaniu.
W przypadku złożenia oferty przez
wspólników spółki cywilnej lub konsorcjum wymagane jest przedstawienie
oświadczenia oddzielnie od każdego ze wspólników/ konsorcjum
XIII.
Określenie warunków zmiany umowy w wyniku
przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.
Zamawiający
przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian/ postanowień zawartej umowy z
wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano
wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności;
a)
Okresu i
harmonogramu realizacji umowy
b)
Ostatecznej
ilości szkoleń zawodowych do zrealizowania
c)
Ostatecznej
ilości Uczestników/ek Projektu
d)
Zwiększenia
wartości zamówienia) w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości namówienia
publicznego
e)
Zmniejszenie
wartości zamówienia w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia
publicznego.
f)
Zmiany
organizacyjnej podlegające zmianie osób wykonawców i innych podmiotów
współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia i
doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamianie. Zmiany
te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że ww. osoby i
podmioty spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i
złożonej oferty.
g)
Zmiany jakichkolwiek rozporządzeń przepisów i
innych dokumentów w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu
Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020, Europejskiego
Funduszu Społecznego mających wpływ na realizację umowy.
2.
Wszystkie
zmiany i uzupełnienia do umowy z wybranym Wykonawcą muszą być dokonane w formie
pisemnej aneksów do umowy podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności
3.
Okres
związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia upływu składania ofert.
Załączniki do zapytania ofertowego
a)
Załącznik 1
– formularz oferty
b)
Załącznik 2
– oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
c)
Załącznik 3
–wykaz kadry, którą dysponuje wykonawca / wykształcenia
d)
Załącznik 4
– wykaz posiadanego doświadczenia
Załączniki;
https://megawrzuta.pl/download/a6d61b8d44334a9ef8f41983dd43b209.html
[1]
Kwalifikacja to określony zestaw efektów uczenia się w zakresie wiedzy,
umiejętności oraz kompetencji społecznych nabytych w edukacji formalnej,
edukacji pozaformalnej lub poprzez uczenie się nieformalne, zgodnych z
ustalonymi dla danej kwalifikacji wymaganiami, których osiągnięcie zostało
sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną
do certyfikowania
[2]
Jw.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz