wtorek, 3 września 2019


ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/PDA
w ramach projektu pt. „ Powrót do aktywności”
RPWM.11.01.01-28-0011/19

       I.          SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1. Nazwa i adres zamawiającego
Fundacja Zachęta
Siedziba; Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie
2. Kontakt z Zamawiającym:
Osobą upoważnioną przez Zamawianego do bieżących kontaktów w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców;
Waldemar Michalski. Telefon kontaktowy (89) 76 18 655 e-mail: fundacjazacheta@wp.pl

     II.          Postanowienia ogólne


W związku z przyznaniem przez Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego - dofinansowania na realizację projektu „Powrót do aktywności” Nr wniosku RPWM.11.01.01-28-0011/19 Realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne Działanie: RPWM.11.01.00 "Aktywne włączenie, w tym z myślą o promowaniu równych szans oraz aktywnego uczestnictwa i zwiększaniu szans na zatrudnienie" Poddziałanie: RPWM.11.01.01 Aktywizacja społeczna i zawodowa osób wykluczonych oraz zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekty konkursowe przez Beneficjenta Projektu Fundację Zachęta.
Beneficjent Projektu zaprasza do złożenia oferty na przeprowadzenie usług szkoleniowych (szkoleń zawodowych) w trybie zasady konkurencyjności, zgodnie z zakresem przedstawionym w punkcie II oraz zgodnie z punktem III, IV, V, VI,VII,VIII,IX,X,XI, XII, XIII niniejszego zapytania ofertowego.

1.      Sposób upublicznienia zapytania ofertowego:
·        W Biurze Projektu w Pieszkowie (Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie)
·        Zamieszczenie na stronie www https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
·        Strona beneficjenta; https://fundacjazacheta.blogspot.com/

2.      Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
3.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz unieważnienie postępowania ofertowego

   III.          Opis przedmiotu zamówienia

·      Wspólny Słownik Zamówień – kody CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
1.           Usługi będą świadczone na terenie województwa warmińsko- mazurskiego na terenie miasta Górowo Iławeckie
2.           Usługi będą realizowane zgodnie z harmonogramem wsparcia dla poszczególnych Uczestników Projektu. Szczegółowe terminy szkoleń zostaną przedstawione Wykonawcy w trybie roboczym. Szkolenie indywidualne może być realizowane w godzinach od 7,oo do 22,oo (godziny będą uzgadniane z Uczestnikami Projektu) od poniedziałku do piątku i/lub w weekend zgodnie z preferencjami uczestników/ek.
3.           Termin realizacji umowy od dnia zawarcia do  31.12.2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z Wykonawcą.
4.           Zakres zadań wykonawcy i charakter usługi:
·        Zamówienie – usługa szkolenia zawodowego na przeprowadzenie szkoleń podnoszących/ uzupełniających lub zmieniających kwalifikacje zawodowe[1] potrzebnych do wykonywania pracy; nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych do wykonywania danego zawodu oraz przygotowanie do egzaminu celem uzyskania świadectwa potwierdzającego kwalifikacje[2] w zawodzie i otrzymanie przez UP od upoważnionej instytucji formalny dokument stwierdzający, że osiągnął/a określoną kwalifikację.
·        Ilość godzin (1 h = 45 min) uzależniona jest od programu szkolenia i może wynosić średnio 200 godzin na uczestnika/kę. Zakłada się, że zajęcia będą trwały średnio 8 godzin dziennie z możliwością zmniejszenia, celem dostosowania się do potrzeb niepełnosprawnych Uczestników/ek Projektu.
·        Miejsce realizacji miasto Górowo Iławeckie (w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się realizację szkolenia zawodowego w innej lokalizacji wówczas Wykonawca pokrywa wszelkie koszty z tym związane np. dojazd UP; nocleg i inne
·        Zajęcia będą odbywać się w dni robocze i/lub weekendy
·        Termin realizacji od; edycja I: 09-12.2019, Edycja II: 09-12.2020.
Celem szkolenia jest podniesienie/ uzupełnienie lub zmiana kwalifikacji zawodowych, potrzebnych do wykonywania pracy; nabycie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych do wykonywania danego zawodu oraz przygotowanie do egzaminu celem uzyskania świadectwa potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie.
Wykonawca szkoleń muszą posiadać min. 2 letni wpis do RIS .Warunek ten będzie weryfikowany przed podpisaniem  umowy z Wykonawcą

Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia na usługi szkolenia zawodowego;

a)     Zakres szkolenia zawodowego
·        Szkolenie dla 24 UP „Powrót do aktywności” w dwóch edycjach
·        Rodzaje branż w ramach, których realizowane będą szkolenia zawodowe:
1.      Handel i usługi;
2.      Budownictwo;
3.      Gastronomia;
4.      Obsługa biurowa;
5.      Ochrona zdrowia;
6.      Informatyczne/komputerowe
Efektem szkolenia zawodowego będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub nabycie kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem) rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku, sektorze lub branży.
b)     Każde szkolenie zawodowe zostanie zakończone wewnętrznym egzaminem potwierdzającym nabycie umiejętności i/lub wiedzy
c)     W wyniku realizowanych działań kwalifikacje zawodowe uzyska minimum 20 osób
d)     Szkolenia zawodowe prowadzone przez wykładowców/ instruktorów- posiadających wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe, min.2-letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/ zawodzie lub osoba powinna zrealizować, co najmniej 300h wsparcia wybór w oparciu o zasadę równości szans.
e)     Wykonawca zobowiązany będzie przez cały czas realizacji usługi do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z wykonaniem usług w zakresie zgodnym z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Europejskiego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 w tym m.in. dziennika zajęć, listy obecności poświadczających, że usługa została wykonana oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego, niezbędnych do potwierdzenia kwalifikowalności pozwalających na zidentyfikowanie, co najmniej;
- uczestnika/kę projektu
- osobę świadczącą usługę
- datę udzielonej usługi
f)      Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu formy wsparcia według instrukcji oraz wzorów /szablonów przekazanych przez Zamawiającego
g)     Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do;
·        Rzetelnej i terminowej zgodnej z wymogami projektowymi realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenia dokumentacji w szczególności do listy obecności z kursu (data realizacji kursu, imię i nazwisko uczestnika/ki, lista potwierdzona podpisem trenera i koordynatora) z potwierdzeniem otrzymania materiałów szkoleniowych, poczęstunku; protokół z przeprowadzonych szkoleń; kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu/ protokół odbioru zaświadczeń; kserokopie certyfikatów potwierdzających nabyte umiejętności i kwalifikacji. Dziennik zajęć (zakres kursu oraz ilość przeprowadzonych godzin potwierdzone podpisem trenera i koordynatora); ankiety badających poziom satysfakcji/ pre i post testów
·        Pozostawanie w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycji przez Zamawiającego rozumianej, jako realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego.
h)     Każdy Uczestnik/a Projektu weźmie udział w jednym szkoleniu zawodowym zgodnie ze zdiagnozowanymi potrzebami i potencjałem oraz zdiagnozowanymi potrzebami na rynku pracy (zidentyfikowane przez doradcę zawodowego, w szczególności, jeśli pozwoli na to diagnoza UP, odnoszące się do miejsc pracy w podmiotach ekonomii społecznej). Skierowane do obu płci-brak podziału na kobiety i mężczyzn, w celu niedyskryminacji UP ze względu na płeć oraz ograniczenia stereotypizacji zawodów.
i)      Uczestnicy Projektu otrzymają od Wykonawcy;
·     Materiały szkoleniowe (dopasowane do odbiorcy, aby zapewnić ich użyteczność, drukowane dwustronnie i zawierające tylko przydatne treści),
·     Odzież ochronną, (jeśli wymagane),
·     Catering, przerwę kawową (spotkania powyżej 6 godzin),
·     Zaświadczenia i Certyfikat o ukończeniu kursu (udział w min. 80% zajęć, zdanie egzaminu/ów).
·     Zwrot kosztów dojazdu w przypadku realizacji szkoleń poza miastem Górowo Iławeckie

j)      Efektem szkolenia zawodowego będzie nabycie kwalifikacji zawodowych oraz nabycie kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem) rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku, sektorze lub branży.
k)     Sprawowania nadzoru merytorycznego nad programem zajęć i sposobem jego realizacji oraz dostosowania treści programowych w trakcie realizacji zajęć do możliwości percepcyjnych uczestników;
l)      Umożliwienia dokonania weryfikacji zajęć przez Zamawiającego w tym hospitacji zajęć;
m)   Poddania się ocenie przez uczestników/ki zajęć i zamawiającego;
n)     Kompleksowe przeprowadzenie procesu certyfikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
o)     Zapewnienie odpowiednio wyposażonej sali szkoleniowej na zajęcia teoretyczne i praktyczne- z dostępem dla osób niepełnosprawnych;
p)     Zapewnienie odpowiednio wyposażonej sali egzaminacyjnej przystosowanej do przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego wraz z niezbędnym sprzętem;
q)     Niezwłoczne przekazywanie informacji o Uczestniku/czce, który opuszcza szkolenia lub posiada innego rodzaju zaległości;
r)      Niezwłoczne udostępnianie do wglądu na żądanie Instytucji Zarządzającej EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, której dotyczy niniejsza umowa (Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, z siedzibą w Olsztynie) oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli, wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych;
s)     Miesięczny czas pracy Wykonawcy w ramach projektu i innych umów nie może przekraczać maksymalnego możliwego miesięcznego wymiaru zaangażowania zawodowego tj. 276 godz. w okresie realizacji przedmiotu umowy.

   IV.          Warunki udziału w postępowaniu

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy – osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne, które nie posiadają osobowości prawnej, które spełniają następujące warunki, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień
a)       Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności objętych przedmiotem zamówienia
b)       Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2.       O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają łączne następujące warunki;
a)       Każdy z wykładowców/instruktorów musi posiadać; Wykształcenie adekwatne do tematyki szkolenia zawodowego będącego przedmiotem zamówienia. Przez wykształcenie adekwatne do tematyki szkolenia zawodowego należy rozumieć w szczególności posiadanie dokumentu (dyplomu, certyfikatu, zaświadczenia) potwierdzającego ukończenie studiów/ szkoły/ kursów/ studiów podyplomowych
b)       Min. 2 letnie doświadczenie w organizacji usług szkoleniowych o tematyce pokrewnej z przedmiotem zamówienia
Spełnienie powyższych warunków weryfikowane będzie na podstawie informacji przedstawionej w załączniku nr 3 oraz załączniku nr 4 do zapytania ofertowego oraz stosownych dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę do oferty opatrzonej klauzulą za zgodność z oryginałem

3.       Zamawiający wyklucza możliwość złożenia oferty
a)  Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Wykonawców spełniających łącznie następujące warunki:
a)   Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
·      Uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
·      Posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji;
·      Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
·      Pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
Powyższe warunki będą weryfikowane poprzez informację zawarte w oświadczeniu o braku powiązań kapitałowych lub osobowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego postępowania ofertowego.

     V.          Wymogi formalne oferty

1.               Oferta cenowa powinna uwzględniać jednostkową cenę brutto zamówienia. Podana przez Wykonawcę cena będzie obowiązywać podczas realizacji usługi.
2.               W cenie usługi wykazanej zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywalne koszty związane z realizacją zamówienia oraz wszystkie koszty wynikających z zapisów niniejszego zapytania ofertowego, bez którego realizacja nie byłaby możliwa. Wskazując cenę należy uwzględnić wszystkie przewidywane koszty związane z realizacją zamówienia na dzień składania ofert. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszystkie upusty, rabaty powinny być od razu ujęte w obliczaniu ceny, tak, aby wyliczona cena jednostkowa za realizację przedmiotu zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń i innych działań w celu jej określenia.
3.               Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich
4.               Cena oferty zamówienia jest całkowita cena brutto 1 Uczestnika/ki Projektu szkolenia zawodowego (zdobycia kwalifikacji). Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, koszty związane z przygotowaniem wszystkich wymaganym niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, koszty przeniesienia majątkowych praw autorskich, koszty ewentualnego dojazdu trenera, noclegi itp.
5.               Wykonawcy zobowiązani są do starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkiem wykonania i wszystkimi czynnikami mającymi wpływ na cenę.
6.               Zamawiający wybierze te oferty cenowe, które nie przekroczą budżetu przeznaczonego na realizację usługi objętej niniejszym zapytaniem ofertowym.
7.               Ceny określone przez Wykonawcę w ofercie będą obowiązywać przez cały okres ważności Umowy i nie będą podlegały zwiększeniu.
8.               Zamawiający dopuszcza dokonanie płatności zaliczkowych na poczet wykonania przedmiotu zamówienia.
9.               Zamawiający informuje, że w umowie w wybranym Wykonawcą znajdują się zapisy;
a)     Przewidujące kare umowną w wysokości 30% wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy w przypadku nie wykonania lub nienależnego wykonania przez Wykonawcę usług na podstawie zawartej umowy.
b)     Zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy
c)     Zastrzegające Zamawiającemu możliwości dochodzenia od Wykonawcy odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych na zasadach ogólnych przewidzianych przez Kodeks karny,
10.            Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. Zapytanie ofertowe może być zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w niniejszym zapytaniu ofertowym. W takim przypadku w opublikowanym zapytaniu ofertowym zostanie podana informacja o zmianie, zawierającą, co najmniej datę upublicznienia zmienionego zapytania ofertowego, a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian, o czym zostaną powiadomieni Wykonawcy.
11.            Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest ostateczna.
12.            W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą(w przypadku innych ofert), który uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
13.            Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferenta wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert. Na etapie podpisania umowy z wybranym w postępowaniu oferentowym Wykonawcą Zamawiający może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów wymaganych przez odpowiednie przepisy prawa (np. w zakresie uprawnień/ działalności do świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia) w tym wymagane przez odpowiednie dokumenty programowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020 lub zarządzenia/ wystąpienia instytucji dofinansującej. Brak przedstawienia ww. dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem od podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.   

   VI.          Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

1.               Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w niniejszym postępowaniu ofertowym.
2.               Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należnego wykonania umowy, na cały okres realizacji umowy przed zawarciem umowy w wysokości 2% wysokości wynagrodzenia brutto przysługującemu Wykonawcy z wynikającej umowy.
3.               Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach;
a)     Pieniądzu,
b)     Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)     Gwarancjach bankowych,
d)     Gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)     Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
f)      Za zgodą Zamawiającego w wekslach in blanko opatrzonego klauzulą „nie na zlecenie” wraz z deklaracją wekslową.
g)     Za zgodą Zamawiającego w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej
4.      Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia.

Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 31 1600 1462 1834 1146 9000 0001 prowadzonym w Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wysokiej Bramy 4 F, 11-100, Lidzbark Warmiński z podaniem tytułu wpłaty „zabezpieczenie należytego wykonania umowy …………….”
5.      W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia.
6.      Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu Zamawiający przechowuje go na nieoprocentowanym rachunku Bankowym, Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu bez odsetek z rachunku bankowego, na którym było przechowywane
7.      Zabezpieczenie należytego wykonania usługi składane w ramach gwarancji i poręczeń muszą spełniać następujące wymogi
a)     Być wystawione na Wykonawcę
b)     Zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela) nieodwołalne w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie iż zabezpieczenie to jest mu należne w treści nie mogą być wymienione jakiekolwiek warunki lub dokumenty uzasadniające roszczenie.
c)     Jeżeli zabezpieczenie wymaga informowania gwaranta lub poręczyciela o zmianach umowy bądź informowania go o zmianach i uzyskania jego akceptacji w tym zakresie Wykonawca jest zobowiązany przed podpisaniem każdego aneksu do umowy przedstawić potwierdzenie akceptacji przez gwaranta lub poręczyciela wprowadzonych zmian lub wnieść nowe zabezpieczenie.
d)     Okres ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie może być krótszy niż okres realizacji umowy.
8.      Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy.
9.      W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa wyżej, przy czym zmiana form zabezpieczenia, o której mowa w ust. 3 lit f.g- wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany formy zabezpieczenia jest zachowana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wartości
10.  Zamawiający zwróci kwotę stanowiącą 100% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznane przez Zamawiającego za należycie wykonane.

 VII.          Wadium

1.               Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca ubiegający się o realizację usług zobowiązany jest przed upływem składania ofert (Zamawiający uzna wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy właściwa kwota zostanie zaksięgowana na koncie bankowym Zamawiającego, przed upływem składania ofert, data i godzina składania ofert), do wniesienia w pieniądzu wadium dla Zamówienia w wysokości 2.000,00 zł
Wadium należy wnieść na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy o numerze 31 1600 1462 1834 1146 9000 0001 prowadzony przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. Oddział w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wysokiej Bramy 4 F, 11-100, Lidzbark Warmiński.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonania przelewu.
Na poleceniu przelewu należy wpisać; postępowanie ofertowe NR 1/PDA.
1.               Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmawia zawarcia umowy na realizację usługi, na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należnego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn lżących po stronie Wykonawcy.
2.               W przypadku wyłonienia Wykonawcy wniesione wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą.
3.               Zamawiający zwróci wniesione wadium Wykonawcom, których oferta nie zostanie wybrana niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu przetargu.
4.               Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał się przed upływem terminu składania ofert w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek – wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert oraz złożeniu wniosku o zwrot wadium

VIII.          Dodatkowe wymogi formalne

1.               Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji umowy jak i zmiany harmonogramu realizacji usługi. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wybranym Wykonawcą.
2.               Zamawiający zastrzega sobie prawo do bez kosztowego odwołania lub zmiany terminu, formy realizacji szkoleń zawodowych w terminie do 4 dni przed rozpoczęciem danej usługi zgodnie z ustalonym harmonogramem.
3.               Zamawiający zastrzega, że rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało na podstawie prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku po realizacji każdego miesiąca kalendarzowego, w którym świadczone były usługi w terminie płatności 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury/rachunku.
4.               Opis sposobu przygotowania ofert. Oferta musi być przygotowana na drukach załączonych do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy wskazane we właściwym rejestrze bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy dołączyć do oferty. Oferta przesłana drogą elektroniczną powinna zawierać zeskanowane ww. dokumenty. Zamawiający dopuszcza skany dokumentów w formie JPG, PDF. Ofertę Wykonawca składa w formie elektronicznej na adres e-mail fundacjazacheta@wp.pl ( w formie skanów zawierających oryginalny podpis Wnioskodawcy), lub w formie papierowej przez złożenie osobiste w Biurze projektu Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie lub przesyłką pocztową, kurierem na wzorze / szablonie załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
5.               Forma oferty; Oferta powinna być zgodna z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 – Formularz Oferty. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta. Ponadto Oferent, aby spełnić wszystkie warunki formalne musi złożyć poza załącznikiem nr 1 również załącznik nr 2, nr 3, nr 4. Oferta powinna również zawierać wymagane przez Zamawiającego wszystkie załączniki i wszystkie dokumenty w tym potwierdzające warunki i brak podstaw do wykluczenia w tym kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium. Do oferty Oferent powinien również załączyć dokumenty opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem potwierdzające posiadane przez wykładowców/ instruktorów anonsowanego przez Wykonawcę doświadczenia wskazane w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego (za dokumenty przedstawiające doświadczenie należy rozumieć; referencję, umowy, protokoły odbioru usługi). Zamawiający nie dopuszcza wykazania doświadczenia za pomocą dokumentów CV.

    IX.          Tryb przekazania oferty

1.               Oferty powinny być przekazane pocztą elektroniczną na następujący adres e-mail fundacjazacheta@wp.pl z dopiskiem „Odpowiedź na zapytanie ofertowe NR 1/PDA” lub złożone osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem w biurze projektu Pieszkowo 56; 11 -220 Górowo Iławeckie.
2.               W przypadku składania ofert w formie papierowej Wykonawca powinien zamieścić ofertę w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz dopisek „Odpowiedź na zapytanie ofertowe NR 1/PDA.”
3.           W przypadku ofert złożonych drogą elektroniczną konieczne jest dostarczenie oryginałów kompletnych ofert w ciągu 3 dni od daty wysłania oferty.
4.               Oferty składane osobiści lub przesłane drogą elektroniczną po upływie terminu składania ofert nie będą rozpatrywane.

      X.          Termin składania ofert

Oferty należy składać do 18.09.2019.
Pozostałe informacje dotyczące składania ofert dostępne są pod numerem 089 7618655. Osobą odpowiedzialną za udzielanie informacji jest Pan Waldemar Michalski e-mail; fundacjazacheta@wp.pl .
O przesłaniu ofert pocztą elektroniczną będzie decydowała data oraz godzina wpływu ofert na podany adres e-mail ; fundacjazacheta@wp.pl
O przesłaniu ofert pocztą tradycyjną / kurierem / złożone osobiście będzie decydowała data wpływu ofert na podany adres Biuro projektu Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie.

    XI.          Kryterium oceny ofert

1.               Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku, kiedy oferta nie będzie spełniać któregokolwiek z wymogów formalnych zostanie odrzucona za wyjątkiem przypadku wystąpienia powiązań osobowych lub kapitałowych skutkujących wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu ofertowym.
2.               Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
3.               Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny oferty określonej dla usługi.
4.               Wykonawca biorący udział w postępowaniu zostanie poinformowany o wynikach postępowania.
5.               Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami;
·        CENA – cena brutto za 1 Uczestnika/kę Projektu szkolenia zawodowego waga 50%. W ramach kryterium cena zostaną przyznane punkty od 1 do 50. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę uzyska 50 punktów, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg. wzoru nr, 1 przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto 1 Uczestnika/kę Projektu.
Wzór nr.1

                    C min
C= ------------------x  50 pkt.
                    Cx

Gdzie;
C= liczba punktów za kryterium cena
C min = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert
Cx – cena oferty badanej

·        Kryterium Doświadczenie– liczba zrealizowanych szkoleń zawodowych – waga 40%
W ramach kryterium doświadczenie zostaną przyznane punkty w skali od 1 do 40. Wykonawca, który przedstawi najwyższą liczbę szkoleń zawodowych otrzyma 40 punktów, natomiast pozostali wykonawcy odpowiednio mniej paktów wg. Wzoru nr. 2

Wzór nr 2

               Dx
D= ---------------- x 40 punktów
               Dmax

Gdzie;
D= Liczba punktów za kryterium doświadczenie
D x = doświadczenie w ilości zrealizowanych szkoleń zawodowych
D max= największe przedstawione doświadczenie w ilości zrealizowanych szkoleń zawodowych

·        ELASTYCZNOŚĆ- waga 10%
W ramach kryterium elastyczności zostaną przyznane punkty w skali od 1 do 10. Kryterium elastyczności będzie oceniane w następujący sposób. Jeśli Wykonawca zaproponuje możliwość bez kosztowego odwołania zaplanowanej usługi szkolenia zawodowego w dniu zaplanowanego zgodnie z harmonogramem szkolenia zawodowego otrzyma 100% maksymalnej liczby punktów tj., 10 jeśli następnie zaproponuje bez kosztowego odwołania usługi szkolenia zawodowego zgodnie z harmonogramem
a)     Na 1 dzień przed szkoleniem otrzyma 9 punktów
b)     Na 2 dni przed szkoleniem otrzyma 6 punktów
c)     Na 3 dni przed szkoleniem otrzyma 3 punkty
d)     Na 4 dni przed szkoleniem otrzyma 0 punktów
Ze względu na fakt że Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia/zmiany terminu  lub odwołania usługi szkoleń zawodowych na 4 dni przed pierwotnie ustaloną satą szkolenia zgodnie z harmonogramem  Wnioskodawca nie może w ramach przedmiotowego kryterium  określić terminu dłuższego. Określenie dłuższego terminu niż 4 dni skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spełniającej kryteria oceny Zamawiający użyje następującego wzoru;
A= C+D+E
Gdzie;
C= liczba punktów za kryterium cena
D= liczba punktów za kryterium doświadczenie
E= liczba punktów za kryterium elastyczność
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty kryterium I cena, kryterium II doświadczenie i kryterium III  elastyczność zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Ocena w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 punktów. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie oferty.
XII.                    Informacje na temat zakresu wykluczenia

1.               Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Zamawiającym , polegające w szczególności na ;
a)     Uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b)     Posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji
c)     Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d)     Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej , pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia , opieki lub kurateli
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie od wykluczony z udziału w postępowaniu.
W przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej lub konsorcjum wymagane jest przedstawienie oświadczenia oddzielnie od każdego ze wspólników/ konsorcjum
XIII.          Określenie warunków zmiany umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

1.               Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian/ postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany dotyczące w szczególności;
a)     Okresu i harmonogramu realizacji umowy
b)     Ostatecznej ilości szkoleń zawodowych do zrealizowania
c)     Ostatecznej ilości Uczestników/ek Projektu
d)     Zwiększenia wartości zamówienia) w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości namówienia publicznego
e)     Zmniejszenie wartości zamówienia w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego.
f)      Zmiany organizacyjnej podlegające zmianie osób wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamianie. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że ww. osoby i podmioty spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty.
g)      Zmiany jakichkolwiek rozporządzeń przepisów i innych dokumentów w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020, Europejskiego Funduszu Społecznego mających wpływ na realizację umowy.
2.               Wszystkie zmiany i uzupełnienia do umowy z wybranym Wykonawcą muszą być dokonane w formie pisemnej aneksów do umowy podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności
3.               Okres związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia upływu składania ofert.

Załączniki do zapytania ofertowego
a)     Załącznik 1 – formularz oferty
b)     Załącznik 2 – oświadczenie o braku występowania powiązań osobowych lub kapitałowych
c)     Załącznik 3 –wykaz kadry, którą dysponuje wykonawca / wykształcenia
d)     Załącznik 4 – wykaz posiadanego doświadczenia  
Załączniki; 

https://megawrzuta.pl/download/a6d61b8d44334a9ef8f41983dd43b209.html




[1] Kwalifikacja to określony zestaw efektów uczenia się w zakresie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych nabytych w edukacji formalnej, edukacji pozaformalnej lub poprzez uczenie się nieformalne, zgodnych z ustalonymi dla danej kwalifikacji wymaganiami, których osiągnięcie zostało sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną do certyfikowania
[2] Jw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE Komunikat dotyczący naboru FEWM.09.01-IZ.00-001/23 Informujemy, że w zwią...