czwartek, 30 lipca 2020


Harmonogram projektu Powrót do aktywności Lipiec 2020
03.08.2020
8,oo-14,oo
Indywidualny Plan Działania - końcowy 
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c - 
04.08.20020
8,oo-14,oo
Indywidualne Poradnictwo Specjalistyczne
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
06.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
07.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
08.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
10.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
11.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
12.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c


II Edycja

13.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
17.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
19.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
20.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
24.08.2020
8,oo-14,oo
Warsztaty Integracyjno-Motywacyjne
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
25.08.2020
8,oo-14,oo
Warsztaty Integracyjno-Motywacyjne
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
26.08.2020
8,oo-14,oo
Warsztaty Integracyjno-Motywacyjne
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c
27.08.2020
8,oo-14,oo
Warsztaty Integracyjno-Motywacyjne
Górowo Iławeckie ul. Szkolna 2c



Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Harmonogram projektu Nowa perspektywa lipiec 2020

01.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
03.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
04.08.2020
8,oo- 14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
05.08.2020
8,oo- 14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
06.08.2020
8,oo- 14,oo
Indywidualne Poradnictwo Specjalistyczne
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
07.08.2020
8,oo- 14,oo
IPD końcowe
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
13.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
17.08.2020
8,oo-14,oo
Wsparcie w znalezieniu zatrudnienia
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta


II Edycja

12.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
14.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
18.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
21.08.2020
8,oo-14,oo
IPD
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
28.08.2020
8,oo-14,oo
Warsztaty Integracyjno-Motywacyjne
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
29.08.2020
8,oo-14,oo
Warsztaty Integracyjno-Motywacyjne
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta
31.08.2020
8,oo-14,oo
Warsztaty Integracyjno-Motywacyjne
Miejski Dom Kultury; ul. 1 Maja 45; 11-130 Orneta


Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
 
Wstępna informacja dotycząca

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PROWADZONE ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI

w ramach projektu Rodzinna przystań 
 

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/AS/RP/2021

 

Zamawiający:

Fundacja Zachęta  

Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie

 

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PROWADZONE ZGODNIE Z ZASADĄ KONKURENCYJNOŚCI

Nazwa zamówienia:

1/diagnoza sytuacji problemowej rodzin, udział w opracowaniu indywidualnej ścieżki wsparcia (IŚW)

2/ Usługi wsparcia rodziny w formie Asystenta Rodziny

 Nazwa projektu:„Rodzinna przystań”

 Informacja o współfinansowaniu:Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 1.2 Numer i nazwa Osi priorytetowej: RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne 1.3 Numer i nazwa Działania: RPWM.11.02.00 "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym" 1.4 Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.11.02.03 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe 

 Nr umowy:RPWM.11.02.03-28-0029/21







 

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej

85310000-5 Usługi pracy społecznej;

85320000-8 Usługi społeczne;

85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

 


 

 

Pieszkowo 01.08.2021


I.         

 

I.                    INFORMACJE OGÓLNE

 

1.Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego - zgodnie z zasadą konkurencyjności w rozumieniu Wytycznych Ministra Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).

2.Zapytanie ogłoszone jest w związku z realizacją projektu „Przystań Rodzinna” w ramach Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 1.2 Numer i nazwa Osi priorytetowej: RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne 1.3 Numer i nazwa Działania: RPWM.11.02.00 "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym" 1.4 Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.11.02.03 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe

3.Zamawiającym jest Fundacja Zachęta z siedzibą w Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie NIP 7431982224

4.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.

5.Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę, składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.

6.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia.

 

                Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, Str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

                   Administratorem danych osobowych jest: Fundacja Zachęta Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie, e-mail: fundacjazacheta@wp.pl

                   Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie zasady konkurencyjności

                   Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania.

                   Dane osobowe będą przechowywane w okresie trwałości projektu tj. przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia do dnia realizacji umowy i zakończenia projektu (31.12.2025).

                   W odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

                   Każda osoba, której dane osobowe zostaną wskazane w niniejszym postępowaniu lub toku realizacji umowy posiada:

-              Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;

-              Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

-              Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

                   Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

                   Każdej osobie, której dane osobowe zostaną wskazane w niniejszym postępowaniu lub toku realizacji umowy nie przysługuje:

-              W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-              Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-              Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

                                                                     I.Opis przedmiotu zamówienia i termin realizacji zamówienia:

1.                  Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania  ofert wariantowych.

2.                  Wspólny Słownik Zamówień – kody CPV:

 

85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej

85310000-5 Usługi pracy społecznej;

85320000-8 Usługi społeczne;

85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

 

 Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług:

 

1/diagnoza sytuacji problemowej rodzin, udział w opracowaniu indywidualnej ścieżki wsparcia (IŚW)

2/ Usługi wsparcia rodziny w formie Asystenta Rodziny

 

Informacje zawarte w Opisie Przedmiotu Zamówienia nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich wykonania w okresie realizacji umowy.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

- zmniejszenia lub zwiększenia łącznej liczby osób skierowanych do poszczególnych działań

Z tego tytułu:

- wyklucza się jakiekolwiek roszczenia Wykonawcy względem Zamawiającego

- Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie tylko za przeprowadzone szkolenia.

 

3.                  Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia szczegółowego programu usługi (diagnoza rodziny/wsparcia rodziny) przed podpisaniem umowy.

 

4.                  Usługi skierowane są: do 32 rodzin/ 128(80K) osób, zagrożonych ryzykiem ubóstwa lub wykluczenia społ. korzystających ze świadczeń z pomocy społ. zg. z ustawą z 12.03.2004 o pomocy społ. lub kwalifikujących się do objęcia wsparciem pomocy społecznej tj. spełniających co najmniej jedną z przesłanek określonych w art.7, zamieszkałych na terenie gmin wiejskich: Bartoszyce, Górowo Iławeckie i Lelkowo w II Edycjach.

 

 

                                                                                                            II.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Realizacja przedmiotu zamówienia od września 2021 do czerwiec 2023 Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i  niezawinionych przez Zamawiającego, (których nie można było przewidzieć).

 

                                                                                                                         III.OBOWIĄZKI WYKONAWCY

 

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:

 

Obowiązki ogólne:

·                    Bezwzględnego stosowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020

·                    Ścisłej współpracy z personelem projektu.

 

Efektem usług będzie ;

1/ diagnoza sytuacji problemowej rodzin, udział w opracowaniu indywidualnej ścieżki wsparcia (IŚW), Diagnoza sytuacji problemowej rodzin w rożnych obszarach (m.in. życiowych, społecznym, edukacyjnych, zawodowych, zdrowotnych), zasobów, potencjału, predyspozycji, potrzeb, motywacji. Prowadzone przez psychologa, pedagoga, pracownika socjalnego przy wykorzystaniu metod m.in.: wywiad, obserwacja, rozmowa z poszczególnymi członkami rodziny, ocena zagrożenia rozwoju dziecka, genogram rodziny, ankieta umiejętności wychowawczych, zainteresowań i uzdolnień, bilans kompetencji, badania testowe. Opracowanie indywidualnej ścieżki wsparcia (IŚW) dla rodzin, określenie zestawu kompleksowych i zindywidualizowanych form wsparcia pozwalających na nabycie przez UP umiejętności i kompetencji niezbędnych do poprawy funkcjonowania rodzin oraz wzrostu jakości opieki i wychowania dzieci. Weryfikacja ścieżki-analiza efektów dotychczasowego wsparcia, ewentualna aktualizacja, końcowa analiza osiągniętych rezultatów. Prowadzone przez pracownika socjalnego metod m.in.: wywiad, obserwacja, rozmowa z poszczególnymi członkami rodziny, ocena zagrożenia rozwoju dziecka, genogram rodziny, ankieta umiejętności wychowawczych, zainteresowań i uzdolnień, bilans kompetencji, badania testowe.. 32 rodziny (16x2edycje), 128UP (80K); 6h/rodzinę Ogólna liczba godzin dydaktycznych 192 . 2h na początku oraz 4 spotkania po 0,5h co 2-3m-ce I edycja; 09.2021-09.2022 II etap: 06.2022-06. 2023 Z rodzinami podpisana zostanie umowa na wzór kontraktu socjalnego. Realizacja na terenie Gmin wiejskich Bartoszyce; Górowo Iławeckie; Lelkowo  w systemie weekendowym. Wykonawca posiada; wymagania zg. z art. 16 ust. 1 Ustawy z dn.12.03.2004 o pomocy społecznej, min.2-letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/ zawodzie lub osoba powinna zrealizować co najmniej 300 h wsparcia. Zakres obowiązków; diagnoza sytuacji problemowej rodzin, opracowanie i weryfikacja indywidualnej ścieżki wsparcia

 

 

 

2/ Usługi wsparcia rodziny w formie Asystenta Rodziny- wsparcie rodziny w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, motywowanie do pracy nad sobą, wprowadzenia zmian oraz osiągnięcie podstawowego poziomu stabilności życiowej. Realizacja usług wsparcia rodzin - zadania zg. z art. 15 ust. 1 ustawy z dn. 09.06.2011 o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, m.in. udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez właściwe instytucje i ngo, prowadzenie poradnictwa i edukacji z zakresu możliwości rozwiązywania problemów, kształtowanie umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, praca terapeutyczna. Wsparcie 32 rodzin (16x2edycje), 48 osób dorosłych (32K), 4h/m-c x12m-cy, 48h/rodzinę .Ogólna liczba godzin 1536 h zegarowych I edycja:09.2021-09.2022; II edycja:06.2022-06.2023. Realizacja na terenie Gmin wiejskich Bartoszyce; Górowo Iławeckie; Lelkowo  w systemie weekendowym. Wykonawca posiada; zg. z art. 21 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Zakres obowiązków; realizacja usług wsparcia rodzin - zadania zg. z art. 15 ust. 1 ustawy z dn. 09.06.2011 o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, m.in. udzielanie informacji na temat pomocy świadczonej przez właściwe instytucje i ngo, prowadzenie poradnictwa i edukacji z zakresu możliwości rozwiązywania problemów, kształtowanie umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, praca terapeutyczna

 

·                    Wykonawca zobowiązany będzie przez cały czas realizacji usługi do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z wykonaniem usług w zakresie zgodnym z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Europejskiego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 w tym m.in. dziennika zajęć, listy obecności poświadczających otrzymania cateringu serwisu kawowego odbioru materiałów szkoleniowych ; odbioru zaświadczenia o udziale w szkoleniach , że usługa została wykonana oraz innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego, niezbędnych do potwierdzenia kwalifikowalności pozwalających na zidentyfikowanie, co najmniej;

·                    - uczestnika/kę projektu

·                    - osobę świadczącą usługę

·                    - datę udzielonej usługi

 

·                    Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia dokumentacji przebiegu formy wsparcia według instrukcji oraz wzorów /szablonów przekazanych przez Zamawiającego

 

Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do;

 

 

·                    Pozostawanie w okresie realizacji przedmiotu zapytania ofertowego w pełnej dyspozycji przez Zamawiającego rozumianej, jako realizacja przedmiotu zamówienia w miejscu i czasie określonym przez Zamawiającego.

·                    Rzetelnej i terminowej zgodnej z wymogami projektowymi realizacji przedmiotu umowy, w tym prowadzenia dokumentacji .

·                    Umożliwienia dokonania weryfikacji zajęć przez Zamawiającego w tym hospitacji zajęć;

·                    Poddania się ocenie przez uczestników/ki zajęć i zamawiającego;

·                    Niezwłoczne przekazywanie informacji o Uczestniku/czce, który opuszcza wsparcia lub posiada innego rodzaju zaległości;

·                    Niezwłoczne udostępnianie do wglądu na żądanie Instytucji Zarządzającej EFS w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, której dotyczy niniejsza umowa (Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, z siedzibą w Olsztynie) oraz innym podmiotom uprawnionym do kontroli, wszelkich dokumentów związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych;

·                    Miesięczny czas pracy Wykonawcy w ramach projektu i innych umów nie może przekraczać maksymalnego możliwego miesięcznego wymiaru zaangażowania zawodowego tj. 276 godz. w okresie realizacji przedmiotu umowy.

·                    Informowanie uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej projektu (materiały do oznaczania pomieszczeń zostaną dostarczone Wykonawcy przy podpisaniu Umowy).

 

B. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

 

IV.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

 

Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017.1579 Ze zm.)

 

1.                  Warunki udziału w postępowaniu:

A.                 Nie są powiązani z Zmawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego tj. Fundacja Zachęta, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Zamawiającym, polegające w szczególności na:

             uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

             posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji;

             pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

             pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do formularza ofertowego podpisane oświadczenie – Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 

 

B.                 Zobowiązują się do zapewnienia przestrzegania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony zdrowia na etapie realizacji zamówienia.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

 

Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.

 

C.                  Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

 

Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia ww. warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca złoży podpisany formularz ofertowy.

 

D.                 Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania ww. warunku. Zamawiający uzna warunki za spełnione, kiedy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

 

E.                  Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.:

 

Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają;

1/ Indywidualna diagnoza potrzeb rodziny-posiada wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe, min.2- letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/ zawodzie lub osoba powinna zrealizować co najmniej 300 h wsparcia

2/Asystent rodziny zg. z art. 21 ust. 1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w następujący sposób:

 

Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą przedłożyć Zamawiającemu:

a)                 Stosowne dokumenty:

-referencje i/lub kopie umowy o pracę i/lub kopię umów cywilnoprawnych i/lub zaświadczenie z pracy oraz  Dyplomy

-potwierdzających spełnienie kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie – 2 lata lub zrealizowania min. 300h szkoleń z danej dziedziny na podstawie umów o pracę i/lub umów cywilnoprawnych. Zamawiający dokona oceny doświadczenia na podstawie wypełnionego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego

 W przypadku zmiany osób podczas realizacji zamówienia, wymagane jest od Wykonawcy zatrudnienie osób o identycznych lub wyższych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu w porównaniu z osobami wskazanymi w ofercie. Zamawiający dopuszcza wykonywania poszczególnych części przedmiotu zamówienia za pomocą tych samych osób, ze względu na fakt wykonywania przez poszczególne osoby rozłącznych zadań, przy czym nie można wykluczyć konieczności ich wykonywania w tym samym czasie, z zastrzeżeniem spełnienia przez te osoby ww. warunków.

 

                                                                                     V.INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA

 

1.W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym tj. Fundacja Zachęta osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego tj. Fundacja Zachęta, lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

             uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

             posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji;

             pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

             pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2.Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który:

a) w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające Zamawiającego w błąd, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

b) bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

c) brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia, lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania;

d) z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o czym Zamawiający uzyskał stosowne informacje;

e) w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r., poz. 1574) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2178);

f) w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, o czym Zamawiający powziął informację;

g) z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z Zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. podstaw wykluczenia z postępowania.

3.  Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:

 a)          którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu lub,

b)           którzy nie wykażą braku podstaw wykluczenia z postępowania lub,

c)           wobec których zachodzą podstawy wykluczenia.

 

Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:

Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego.

 

Z postępowania wyklucza się także Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu (określonych w części III niniejszego zapytania).

 

                                                                                                                           VI.KRYTERIA OCENY OFERT

 

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:

             zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;

             nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego

 

1.                  Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował kryterium 55% cena, kryterium 40% doświadczenie oraz kryterium 5% Elastyczność

 

A.                 Opis sposobu obliczenia kryterium cena

Cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami. Punkty przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:

 

C = (Cmin: C0) x55

Gdzie:

C – liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert,

C0 – cena obliczona badanej oferty.

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 55. 

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

 

B. Opis sposobu obliczania kryterium doświadczenie. Przez doświadczenie rozumie się liczbę należycie przeprowadzonych usług/szkoleń o tematyce wskazanej w zapytaniu w wymiarze min. 300 godzin i/lub min.2- letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie;

 

-referencje i/lub kopie umowy o pracę i/lub kopię umów cywilnoprawnych (w przypadku um. cywilnoprawnych i um. o pracę dodatkowo potwierdzenie odbioru wykonania/realizacji z najwyższą starannością) i/lub zaświadczenie z pracy oraz  Dyplomy

-potwierdzających spełnienie kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie – 2 lata lub zrealizowania min. 300h szkoleń z danej dziedziny na podstawie umów o pracę i/lub umów cywilnoprawnych.

 

Wykonawca wykazujący, jakość świadczonych usług/szkoleń wypełnia -Załącznik numer 3 do zapytania ofertowego, który dołącza do formularza ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia załącznika nr 3 w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia ww. warunków ,oraz załączy dokumentację /.

 

Punkty przyznawane za kryterium, jakość będą liczone wg następującego wzoru:

a)                 300 godzin usług/szkoleń – 15 pkt

b)                 301- 400 godzin usług/szkoleń – 20 pkt

c)                  401 -500 godzin usług/szkoleń – 25 pkt

d)                 501-600 godzin usług/szkoleń – 30 pkt

e)                 601-700 godzin usług/szkoleń – 35 pkt

f)                   701 i więcej godzin usług/szkoleń - 40 pkt

 

Lub

a)            min.2- letnie doświadczenie zawodowe– 15 pkt

b)           powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego – 20 pkt

c)           powyżej 4 lat doświadczenia zawodowego – 25 pkt

d)           powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego – 30 pkt

e)           powyżej 6-10 lat doświadczenia zawodowego– 35 pkt

f)            więcej niż 10 lat doświadczenia zawodowego - 40 pkt

 

 

Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium doświadczenie wynosi 40.

Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

W przypadku wskazania kilku osób w załącznika nr 3 i/lub załącznika 3a w punktacji za doświadczenie liczymy średnią matematyczną posiadanego doświadczenia podzieloną przez liczbę osób.

 

C. Opis sposobu obliczania kryterium Elastyczność –waga 5 %

W ramach kryterium „elastyczność” zostaną przyznane punkty w skali od 1 do 5. Kryterium „Elastyczność” będzie oceniane w następujący sposób. Jeśli Wykonawca zaakceptuje możliwość wykonania usługi w ciągu 2 dni po otrzymaniu informacji otrzyma 100% maksymalnej liczby punktów, tj., 5. Jeśli natomiast zaproponuje, w ofercie w dniu:

 

a)        N-2 otrzyma 5 punkty,

b)       N- 3 otrzyma 4 punkty,

c)        N- 4 otrzyma 3 punkty,

d)       N-5 otrzyma 2punkt,

e)        N-6 otrzyma 1 punków

 

D. Sposób oceny ofert:

Spośród złożonych ofert Zamawiający wybiera najkorzystniejszą z punktu widzenia zastosowanego kryterium i tej ofercie przyznaje maksymalną liczbę punktów możliwych do uzyskania. Wykazy stanowiące podstawę do oceny ofert powinny być wypełnione zgodnie przedstawionymi wzorami i zawierać informacje pozwalające dokonać oceny ofert.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spełniającej kryteria oceny Zamawiający użyje następującego wzoru:

A = C + +D + E

Gdzie:

C = liczba punktów za kryterium „cena”

D= liczba punktów za kryterium „doświadczenie”

E= liczba punktów za kryterium „elastyczność”

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w każdej Części Zapytania Ofertowego.

 

Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów A+ B+ C) uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.

 

                                                                                            VII.OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY

 

Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena powinna zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym obowiązujący podatek VAT.

W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej cena musi zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zleceniodawcy.

 

W formularzu oferty należy podać cenę jednostkową (za udzielenie za 1 godzinę zegarową oraz za 1 godzinę dydaktyczną w zależności od zadania).

 

Brak wypełnienia wymaganego pola z ceną w formularzu ofertowym lub podanie kwoty „0” spowoduje odrzucenie oferty.

 

Cena powinna uwzględniać:

1.            Wszystkie nakłady niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia,

2.            Okres realizacji zamówienia, w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,

3.            Wykonanie zobowiązań wynikających z Zapytania ofertowego

 

Wszystkie wartości określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

 

W przypadku błędów rachunkowych w obliczeniu ceny, ceną wiążącą dla Zamawiającego i Wykonawcy jest cena jednostkowa (za 1 usługę/szkolenie).

 

W przypadku rozbieżności, co do kwoty wyceny, za cenę Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.

 

                                                                                                                                                          VIII.WADIUM

 

1.Zamawiający informuje, że każdy Wykonawca ubiegający się o realizację usługi/szkolenia zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający uzna wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy właściwa kwota zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego, przez upływem terminu składania ofert- data i godzina składnia ofert), do wniesienia w pieniądzu wadium w wysokości 1 000,00 ( słownie: jeden tysiąc złotych)

 

Wadium należy wnieść na wskazany przez Zmawiającego rachunek bankowy;

 

09 1600 1462 1834 1146 9000 0009

 

1.Wpłaty gotówkowej należy dokonać w kasie w siedzibie Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie z oznaczeniem: wadium – „zapytanie NR 1/AS/RP/2021”

 

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:

„postępowanie ofertowe NR 1/AS/RP/2021- wadium”.

 

2.Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmawia zawarcia umowy na realizację usługi, na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym lub zawarcia umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

 

3. W przypadku wyłonienia Wykonawcy wniesione wadium zostanie zwrócone ( pozostałym oferentom) niezwłocznie po podpisaniu umowy z wyłonionym Wykonawcą.

4. Zamawiający zwraca wniesione wadium Wykonawcom, których oferta nie zostały wybrane, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania.

 

5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek – wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert oraz złożenia wniosku o zwrot wadium

 

6.  Wadium nie jest oprocentowane.

 

IX.TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE, SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

 

1.    Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 06.09.2021 do godziny 8: 30 Decyduje godzina wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

2.    Miejsce składania ofert: Pieszkowo 56; 11-220 Górowo Iławeckie w godzinach od 9,oo-12,oo

 

3.       Złożenie oferty polega na wypełnieniu Formularza oferty wraz z wszelkimi załącznikami oraz

dokumentami w formie elektronicznej na adres e-mail: fundacjazacheta@wp.pl lub pisemnie do miejsca składania ofert. W przypadku oferty pisemnej przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera ofertę wraz z pozostałymi dokumentami należy złożyć w kopercie z dopiskiem:

 

 

Odpowiedź na zapytanie ofertowe NR 1/AS/RP/2021

 

Oferta na Przeprowadzenie usług/szkoleń dla uczestników projektu „Rodzinna przystań ”

 

Oraz nazwą z dokładnym adresem Oferenta

 

4. W przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej:

a)                 Zamawiający akceptuje wyłącznie pliki pdf

b)                 Zaleca się, aby każdy załącznik wielostronicowy był zapisany w jednym pliku,

c)                  Zaleca się, aby każdy załączony plik miał nadaną inną nawę własną

d)                 W przypadku problemów technicznych związanych z otwarciem lub wydrukowaniem e-maila, powodowym nie zastosowaniem się do zaleceń z punktów a), b), c) konsekwencje powyższego obciążają Wykonawcę, który oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wysuwał roszczeń względem Zamawiającego.

 

4.    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

5.    Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

6.    Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką.

 

7.    Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami wskazanymi w Zapytaniu ofertowym. Oferta niekompletna zostanie odrzucona.

 

8.    Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku ustanowienia pełnomocnika – należy do oferty załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy) z podaniem zamawiającego, jakiego zamówienie dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e [w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem].

 

9.       Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

 

10. Termin związania ofertą 30 dni.

 

                                                   IX.            OKREŚLENIE ISTOTNYCH ZAPISÓW ORAZ WARUNKÓW ZMIAN UMOWY

 

I.             ISTOTNE ZAPISY W UMOWIE

A.            Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę ponosi odpowiedzialność finansową, która przekracza określone w umowie łączącej strony wynagrodzenie Wykonawcy. Z uwagi na powyższe, Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w niżej określony sposób.

 

B. Zamawiający informuje, a Wykonawca składając ofertę akceptuje, że w umowie będą znajdowały się między innymi następujące zapisy:

 

-              Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku nie przestrzegania przez Wykonawcę zapisów Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

--            Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku braku możliwości realizowania umowy na rzecz Zamawiającego w ustalonym wymiarze godzinowym.

 

-              Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku realizowania przez zleceniobiorcę umowy niezgodnie z harmonogramem.

 

-              Przewidujące karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku nie wykonywania przez Wykonawcę zlecenia w sposób zgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności w szczególności nieuwzględniania zawartości merytorycznej i sposobu prowadzenia usług/szkoleń, jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w dostarczaniu dokumentacji oraz nie informowaniu o nieobecnościach UP.

 

-              W przypadku zaistnienia wątpliwości, co, do jakości usługi lub nieprawidłowości w tym zakresie Zamawiający wstrzymuje do czasu wyjaśnienia wszystkie płatności.

 

-              W przypadku rozwiązania niniejszej umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie.

 

-              W przypadku naruszenia obowiązków przez Wykonawcę określonych w umowie Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie.

 

-              W przypadku nie wykonania usługi w wyznaczonym terminie bez uzasadnienia, (przy czym o przyjęciu uzasadnienia lub jego odrzuceniu decyduje Zamawiający) Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 30% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie.

 

-              W przypadku, gdy zastrzeżone kary umowne nie pokryją w całości szkody Zamawiającego zastrzega on dochodzenie odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania działania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z przygotowaniem szkoleń w innym terminie.

 

-              Zastrzegające Zamawiającemu możliwość potrącenia naliczonych kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy

 

-              Zastrzegające prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat, jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z przygotowaniem usług/szkoleń w innym terminie.

 

-              Zastrzegające możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcy warunków podpisanej umowy, w tym m.in.:

*              Stwierdzenia przez Zamawiającego jakiegokolwiek uchybienia, zmiany, opóźnienia, skracania szkoleń i realizacji przedmiotu umowy niezgodnie z przedstawianym przez Zamawiającego harmonogramem oraz nieuwzględniania dodatkowych wymagań Zamawiającego dotyczących indywidualnych potrzeb Uczestnika, programu, zawartości merytorycznej i sposobu ich prowadzenia.

*              Zastrzegające przeniesienie pełni autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych i wykorzystanych podczas realizacji umowy. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z tego tytułu.

 

2.            Zamawiający informuje, a Wykonawca składając ofertę akceptuje, że w umowie o realizację zamówienia będą mogły wystąpić zapisy przewidujące zabezpieczenie prawidłowej realizacji podpisanej z wykonawcą umowy w postaci prawidłowo wystawianego przez wykonawcę weksla in blanco wraz z wypełnioną deklaracją wekslową wystawcy weksla in blanco.

 

3.            Zamawiający informuje, a Wykonawca składając ofertę, że terminy płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależnione będą od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją umowy na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i mogą ulegać opóźnieniom.

 

XI.          ISTOTNE WARUNKI ZMIANY UMOWY

 

1,Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:

a)                 Okresu i harmonogramu realizacji umowy,

b)                 Ostatecznej ilości godzin do zrealizowania,

c)                  Ostatecznej ilości Uczestników Projektu,

d)                 Zwiększenia wartości zamówienia (w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie).

e)                 Zmniejszenia wartości zamówienia, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie.

f)                   Zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że ww. osoby i podmioty spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty,

g)                 zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Warmińsko-Mazurskiego 2014-2020 ,Europejskiego Funduszu Społecznego, mających wpływ na realizację umowy.

 

2.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:

a) Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu.

b) Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,

c) Umowa może zostać zmieniona w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.

 

3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną  na piśmie, pod rygorem nieważności,

 

4.Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,

 

XII. OSOBY DO KONTAKTÓW W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAPYTANIA:

 

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, kierując swoje pytanie pisemnie na adres: Fundacja Zachęta z siedzibą w Pieszkowie 56; 11-220 Górowo Iławeckie  lub w formie elektronicznej na adres e-mail: fundacjazacheta@wp.pl

 

Zamawiający podkreśla, iż w celu zachowania reguł równego traktowania Wykonawców, nie będzie udzielał ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania, w sprawach wymagających formy pisemnej. Wszelkie ewentualnie udzielone telefonicznie informacje nie będą wiążące dla Zamawiającego i Wykonawców, nie wywołują skutków prawnych dla toczącego się postępowania i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń.

 

XIII. INFORMACJA DOTYCZĄCA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1.Ważna Oferta (niepodlegająca odrzuceniu), która uzyska najwyższą liczbę punktów w danej części zamówienia uznana zostanie za najkorzystniejszą.

 

2.Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana, zostanie wezwany do podpisania umowy. Zamawiający uzna, iż Wykonawca, który nie stawi się na wezwanie do popisania umowy w wyznaczonym dniu, odstąpił od podpisania umowy, o ile nie wystąpią wydarzenia losowe niezależne od Stron.

 

3.Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmować ma wszystkie koszty związane z jej realizacją.

 

4.Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu Oferty jest decyzją ostateczną.

 

5.W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

 

6.            ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:

             Dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego i zmiany w terminie składania ofert. Zmieniona treść zapytania ofertowego będzie wiążąca dla Wykonawców.

 

             Dokonania poprawy oczywistych omyłek w złożonej ofercie.

 

             Odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty w szczególności, jeżeli:

a.                   Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b.                  Zawiera błędy w obliczeniu ceny,

c.                   Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,

d.                  Odrzucenia oferty niekompletnej, nie zawierającej wymaganych, załączników, dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń bez uprzedniego wezwania wykonawcy do uzupełnienia dokumentu

 

             Unieważnienia postępowania na każdym etapie, w szczególności, jeżeli:

a.                   Nie złożono, co najmniej jednej oferty niepodlegającej odrzuceniu,

b.                   Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty lub wynegocjuje z Wykonawcą cenę dogodną dla Zamawiającego,

c.                   Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,

d.                   Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia.

 

             Zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.

 

             Wyłącznej interpretacji zapisów niniejszego postępowania.

 

             Sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, wykazów, danych i informacji.

 

             Nie zwracania złożonych przez Wykonawców dokumentów w ramach niniejszego zapytania ofertowego.

 

             Zwrócenia się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie, jeśli uzna, iż oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Wyjaśnienia winny być przedstawione przez Wykonawcę w określonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

             Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

 

7.            Wynik postępowania (zawiadomienie o wyborze oferty) zostanie zamieszczony na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

 

8.            Usługa jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Załącznikiem do niniejszego zapytania jest:

1.                  Formularz ofertowy- załącznik nr 1

2.                  Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym- załącznik nr 2

3.                  Doświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3

 

 

 

 


 

 

Załącznik nr 1 - Zapytania ofertowego

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

…………………………………………………………..…….

 

 

………………………………………………………………..

Pełne dane oferenta wraz z adresem lub pieczęć firmowa

 

Odpowiedź na Zapytanie ofertowe NR 1/AS/RP/2021 dotyczące usług realizowanych w ramach Projektu „Rodzinna przystań” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 1.2 Numer i nazwa Osi priorytetowej: RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne 1.3 Numer i nazwa Działania: RPWM.11.02.00 "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym" 1.4 Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.11.02.03 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe

Oferowana cena wykonania zamówienia:

Część

Nazwa

Cena brutto

(za przeprowadzenie 1 godziny zegarowej lub dydaktycznej)

I

diagnoza sytuacji problemowej rodzin, udział w opracowaniu indywidualnej ścieżki wsparcia (IŚW)

 

 

………………….….........….. zł

słownie:

………………..........……………

2

Usługi wsparcia rodziny w formie Asystenta Rodziny

 

………………….….........….. zł

słownie:

………………..........……………

 

 

 

 

Elastyczność

Możliwość wykonania usługi w ciągu

c       2 dni

c       3 dni

c       4 dni

c       5 dni

c       6 dni

c       7 dni

 

 

 

 

 

 

Oświadczenie Wykonawcy:

Oświadczam (y), że:

1.            Przedmiot zamówienia wykonam (y) w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym.

2. Akceptuję/Akceptujemy w całości wszystkie warunki zawarte w zapytaniu ofertowym i załącznikach i nie wnoszę/ nie wnosimy do niego zastrzeżeń, zapoznałem/ zapoznaliśmy się z przedmiotem zamówienia oraz zdobyłem/ zdobyliśmy konieczne informacje do złożenia oferty, uznając je za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu zamówienia.

3.            Zobowiązuję się/ zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

4.            W cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty wykonania zamówienia.

5.            Spełniam (y) warunki udziału w niniejszym postępowaniu.

6.            Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z niniejszym postępowaniem w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne dla jego należytego zrealizowania (m.in. zamieszczenia tych danych i ich upublicznienia w protokole wyboru).

7.            Świadomy/a odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń, informuję, iż dane zawarte w Ofercie i załącznikach są zgodne z prawdą.

8. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO¹) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, Str. 1

9. Jestem/jesteśmy związani niniejszą ofertą przez okres 30 dni.

10.Przyjmuję do wiadomości i akceptuję, że moje dane osobowe, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, będą przetwarzane do celów związanych z niniejszym postępowaniem i ewentualnym zawarciem umowy na realizację zamówienia, w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne dla jego należytego zrealizowania (m.in. zamieszczenia tych danych i ich upublicznienia w protokole wyboru, zawarcia umowy).

 

* W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

 

Do oferty załączam(y) następujące załączniki:

 

1.                  Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych - załącznik nr 2

2.                  Doświadczenie wykonawcy - załącznik nr 3

 

 

 

_____________________________________

Miejscowość, data

 

 

 

 

________________________________________

 

podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 - Zapytania ofertowego

OŚWIADCZENIE

    O braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym w tym z Partnerem Projektu[1]

 

Imię i Nazwisko/ Nazwa i adres Oferenta: _________________________________________________

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

W ramach projektu pt. „Rodzinna przystań” – Nr RPWM.11.02.03-28-0029/21 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny: Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 1.2 Numer i nazwa Osi priorytetowej: RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne 1.3 Numer i nazwa Działania: RPWM.11.02.00 "Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym" 1.4 Numer i nazwa Poddziałania: RPWM.11.02.03 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe, przez Fundację Zachęta

Oświadczam (y), że:

 

Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym tj. Fundację Zachęta, osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego tj. Fundację Zachęta lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

             uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;

             posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji;

             pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;

– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z osobami pełniącymi funkcje członków w organach nadzorczych i zarządzających Zamawiającego.

 

Oświadczam, iż nie zachodzą wobec Wykonawcy, którego reprezentuję przesłanki wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu (wskazane przez Zamawiającego w Zapytaniu Ofertowym).

 

 

 

_____________________________________________

Data, podpis osoby upoważnionej do reprezentowania

Wykonawcy/ Wykonawców występujący wspólnie

 

 

 

 

 

Załącznik 3

 

…………………………………

Miejscowość, data

 

 

Imię i Nazwisko/ Nazwa i adres Oferenta: 

______________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________

 

Wykaz usług w celu przyznania punktacji w kryterium oceny ofert- Doświadczenie

Wykaz kadry* zatrudnionej do realizacji szkoleń z danej dziedziny.

Lp.

Imię

i nazwisko

Trenera

Opis posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (ilość godzin, liczebność każdej grupy, termin realizacji, nazwa instytucji, dla której było realizowane szkolenie wraz z osobą do kontaktu) i wykształcenia

Podstawa do

Dysponowania osobą

1/  diagnoza sytuacji problemowej rodzin, udział w opracowaniu indywidualnej ścieżki wsparcia (IŚW)

2/ Usługi wsparcia rodziny w formie Asystenta Rodziny

1.                   

 

 

 

 

 

 

 

 

2.                   

 

 

 

 

* Do każdej wymienionej należy dołączyć dokumenty potwierdzające doświadczenie kadry.

Należy podać wszystkie informacje, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w szczególności opis kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.

 

 

 

………………………………………….

(pieczęci i podpis Wykonawcy)

 

 



[1] W przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej lub w konsorcjum wymagane jest przedstawienie oświadczenia oddzielnie dla każdego ze wspólników/konsorcjantów.

 


 

 

 

 


   

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO W OLSZTYNIE Komunikat dotyczący naboru FEWM.09.01-IZ.00-001/23 Informujemy, że w zwią...